miercuri, 19 mai 2010

Apel pentru rockeri şi metalişti

Fraţi rockeri, dacă vreţi un liceu în care rockul şi metalul încă sunt ascultate, atunci veniţi aici. Nu lăsaţi maneliştii să se infiltreze în acest liceu! Vianu are o lungă tradiţie în materie de rockeri, dacă eşti rocker atunci vino în Vianu! Vei avea parte de o atmosferă foarte bună, şi de colegi care vor şti să te aprecieze. De ce să nu vi aici în loc să te duci la un liceu în care există şi manelişti? Sunt sigur că numai faptul că îi şti aproape te dezgustă. Veniţi la Vianu toţi rockerii şi putem transforma liceul într-un adevărat sediu al acestui gen. Cu cât mai mulţi, cu atât mai bine. Până la urmă, mediile contează mai mult sau mai puţin, dar important este să te simţi bine în liceu. Dacă eşti rocker şi te-ai săturat de coloraţii din jurul tău, vino la Vianu, unde vei întâlnii alţi oameni ca tine. Decât să faci o decizie pe care o vei regreta, mai bine vino aici.
A nu se înţelege că dacă urăşti manelele, dar nu asculţi nici rock, nu te vei simţi bine aici. Important este să ne împotrivim maneleliştilor.
Am folosit acest ritm alert pentru că mai este foarte puţin timp până când se completează listele, sper ca cei care citesc acest articol să pună Vianu prima opţiune.
P.S: Daca citeşti blogul şi asculţi manele, te sfătuiesc prieteneşte să nu pui piciorul în Vianu, că s-ar putea să iasă urât pentru tine.

7 comentarii:

Oana spunea...

hmmm... pe lume nu sunt numai rockeri/metalisti sau manelisti.

eu de exemplu ascult jazz, indie si punk. citesc carti bune, imi place arta si nu sunt o inculta.

de asemenea nu port auriu flagrant in combinatii ciudate cu roz sau altele.

sunt in vianu, ce-o sa-mi faci?

David Iancu spunea...

nici nu am spus asa ceva:)) pai asculti muzica buna oricum:D si mie imi place jazzul. eu am spus doar nu manele, nu neaparat doar metal, stiu ca e o pretentie absurda;)

Hellparadise spunea...

mamah :X eu sunt Rockeritza \m/ ce bine#:-s credeam ca nu sunt rockeri pe aici si or sa rada de mine.eu sunt boboaca si sper sa-mi fac cat mai multi prieteni.Stai lin:-j am pus Vianu prima optiune si am intrat :P. care vrea sa vorbeasca cu mine,sa ma adauge [bad_pysyO_mg@yahoo.com]

Unknown spunea...

hmm eu as vrea sa ma transfer mam saturat sa se ia toti ratatii de mine

ArcAngella spunea...

cu cat se intra la vianu? am nevoie de informatia asta neaparat

ArcAngella spunea...

da-mi si mie add sa vb

David Iancu spunea...

parca 9.50 a fost anul trecut, cam asa..