joi, 3 martie 2011

RMMS

Săptămâna trecută a avut loc concursul Romanian Masters of Mathematics and Science, concurs organizat de Vianu. Nu vreau să vorbesc despre concursul în sine, pentru că eu nu am făcut nimic, mai bine eram ghid, măcar mă distram, dar vreau să povestesc câteva impresii despre cum a fost atmosfera, in general.
Probabil cel mai distractiv a fost pentru ghizi, care au avut ocazia să cunoască oameni din alte părţi ale lumii, dar şi pentru participanţi a fost interesant, deoarece ne-am întâlnit cu persoane cunoscute.
Sâmbătă am avut parte de bilete la o piesă de teatru, o pantomimă. Cum nu apreciez pantonimele, pentru că nu le înţeleg, am preferat să stau cu colegii să mai vorbim, iar după au fost destui care au rămas în oraş.
Duminică a fost premierea, iar după premiere a urmat o masă festivă, urmată de altă plimbare prin Bucureşti.
Sper ca România să fi fost privită cu interes de către străini. Cel puţin peruanii au spus că nu au mai văzut zăpadă în viaţa lor.
Pentru cine e doritor de informaţii legate de concurs, se poate vizita pagina concursului.

Niciun comentariu: