luni, 14 septembrie 2009

Prima zi de şcoală

Şi iată că a venit şi prima zi de şcoală. M-am întâlnit la început cu caţiva profesori, apoi am văzut bobocii, dar nu am recunoscut pe nimeni cunoscut (deşi cunosc câţiva). Bineînţeles, m-am reîntâlnit cu colegii de clasă şi din fosta clasă, am rămas impresionat de noile schimbări de look ale baieţilor în special, unii şi-au lăsat parul lung, alţii s-au tuns etc. şi m-am pus la curent cu noutăţile. Pana la urmă se pare că nu am decât un coleg nou. De altfel, au mai fost câteva schimbari de colectiv şi in alte clase.
Urmează apoi festivitatea de deschidere. Ca de obicei, nu se aude nimic, nimic. De altfel festivitatea nu interesează pe nimeni, toţi vorbesc cu colegii. Aud că o fostă colega s-a mutat în Lazăr, ceea ce mi se pare foarte ciudat. Apoi intrăm în clasă (aceeaşi ca anul trecut) şi incepe "ora de dirigenţie". Propriu-zis nu am făcut decât să semnăm vreo 2 foi şi să primim orarul şi manualele, în rest am vorbit, dar de, legea e lege, nu am avut voie sa plecăm timp de 3 ore. Am observat şi faimoasa reformă a învaţământului, avem 31 de ore (mare scofala) în loc de 34, nici macar 30, dar tot e bine că avem doar 3 ore de română, fapt care ne-a extaziat pe toti. Anul trecut, punând şi ora de dirigenţie, aveam 5 ore, iar noi nu prea suntem pasionaţi de această materie. Un lucru foarte rău este că doamna Manz nu va veni semestrul aceasta (am aflat ulterior că tot anul :(( ), deoarece este însărcinată, dar sper totuşi să fie în regulă la franceză.
Se termină şi "ora de dirigenţie" şi plecam cu toţii. Bineînţeles, nimeni nu se duce acasă, toată lumea rămâne la vorbă, la o shaworma, etc. Şi cam asta a fost prima zi, sper ca următoarele să aducă alte noutăţi.

Un comentariu:

Unknown spunea...

vianistule :)) bv pt blog, te-ai tinut de cuvand