luni, 21 septembrie 2009

Prima săptămână

Profit de ocazia că nu am făcut istorie ca să mai scriu câte ceva pe blog. A trecut şi prima săptămână, săptămână care a adus unele schimbari.
Nici nu a început bine şcoala că am şi dat un test la biologie. S-a schimbat profesorul, şi în locul doamnei profesoare de anul trecut, care ne lăsa să facem ce vrem, a venit o nouă profesoară. La franceză încă nu s-a găsit (din fericire!) înlocuitor.
Apoi am facut cunoştinţă cu profesorii de la materiile noi. Educatie antreprenorială am facut cu o profesoară care parea de treabă. În sfarşit, ora de psihologie a fost una frumoasă, în care ne-am relaxat . Vestea cea mai proastă a venit abia cand am facut TIC, deoarece ni s-a schimbat profesoara, şi ne înţelegeam bine cu dânsa.
Aşa că încet încet se reintră în atmosfera de şcoală, cu temele uriaşe la română, cercuri, şi alte lucruri de acest gen.

3 comentarii:

Xammer spunea...

Nu e chiar asa biologia, mie mi-a placut in liceu.

David Iancu spunea...

Eu nu zic ca biologia nu e o materie utila, dar nu pentru profilul de informatica intensiv, pentru stiintele naturii e OK.

Dorothea spunea...

Te invidiez o ţâră că nu mai sunt la şcoală :D.