sâmbătă, 17 octombrie 2009

Ineficienţa orarului şcolar

Trebuie să spun că orarul meu este făcut în aşa fel, încât joi si vineri mă întreb ce caut eu la şcoală.Ce vreau să spun cu asta? Luni şi marti am, în total, 4 ore de matematică, 2 de fizică, 2 de română, toate ore importante. În aceste 2 zile trebuie să fi foarte atent, concentrat, etc. De exemplu, săptămâna trecută marti am scris 5 pagini la română şi îmi venea sa muşc banca de plictiseală. La propriu. Datorită ingeniozitaţii unui coleg (nu sunt ironic, chiar a fost o idee bună), acum nu mai scriu la română, primesc lecţiile pe mail.
Zilele nefolositoare sunt cele de joi si vineri. Joi am 2 ore de biologie, 2 de franceza, dar exista totuşi o oră de informatică şi una de fizică, datorită cărora îţi reaminteşti de ce ai venit la şcoală.
Ziua de vineri este "monumentală". Am religie, sport, educaţie antreprenorială, engleză, psihologie,geografie.

2 comentarii:

Xammer spunea...

Stai sa vezi daca faci doua facultati, ca trebuie sa potrivesti orarele...

all3 spunea...

pff ce as vrea si la noi sa fie la fel..:D
zilele de foc sunt luni si joi....te relaxezi miercuri ca dupa aia sa fii stresat joi..cam nasol momentul (10F) :D
te invidiez !