duminică, 4 octombrie 2009

Atmosfera vianistă

În sfarşit, reuşesc să scriu pe blog după o pauză de o saptămână şi ceva. În acest timp, m-am acomodat cu ritmul alert al liceului. Prima mea temă la matematică a constat in 80 de probleme de pe o saptămână pe alta (nu vă speriaţi, nu toata lumea face cu domnul Moldoveanu). Mai de la mine, mai de la răspunsuri, am reuşit sa fac câte ceva. Din fericire, am avut noroc şi nu mi-a verificat tema. A luat însă pe o olimpica şi i-a dat trei pentru că a avut cu 3 probleme mai putin decât jumătate. Şi pentru săptămâna următoare aveam 120. Noroc că nu se face luni şcoală, s-au redus la 60.
Altă chestie:nici nu am apucat să îmi cunosc profesoara nouă de engleză, că s-a şi schimbat, în locul ei venind fosta mea profesoară din clasa a 9-a, semestrul 1.
Între timp am avut un proiect NASA la fizică.
A, şi cât pe ce să uit, m-am documentat şi am de gand să intru şi eu în rândul celor care dau testele SAT pentru a pleca în străinătate. Încă nu ştiu dacă plec, dar nu cred că strică să învăţ engleza bine.

2 comentarii:

Xammer spunea...

Dar groaznic mai e la clasa aia de olimpici...

David Iancu spunea...

:)) Nu e urat, dar la matematica ne-a spus profesorul: ori ne apucam de treaba, ori ne lasam de sport. Oricum in afara de mine si inca putini, nu isi face nimeni peste jumatate din tema cat cere, toti stau ca la ruleta ruseasca, pe care il controleaza ii da 3.