marți, 19 ianuarie 2010

Olimpiadele de ştiinţe exacte

Odată cu week-endul au avut loc şi olimpiadele de fizicp şi chimie. Eu am participat la olimpiada de fizică, dar cum nu sunt un elev foarte deştept (folosesc un eufemism, desigur), nu am făcut mare lucru. Oricum, la nivelul liceului rezultatele au fost destul de bune. La mine în generatie s-au calificat 2 la chimie si 4 la fizică şi probabil că şi în celelalte generaţii au fost destui calificaţi.
Ceea ce a fost mai amuzant este cp toţi supraveghetorii erau disperaţi ca nu cumva să stea 2 de la Vianu în două bănci consecutive sau în aceeaţi bancă. Având în vedere că erau 15 banci în sală şi 12 persoane de la Vianu, era clar că este imposibil, dar supraveghetorii s-au încăpăţânat să încerce, până când au abandonat lupta şi ne-au aranjat astfel încât să nu fie doi de aceeaşi clasă în bănci consecutive. Organizarea a fost, oricum, slabă, ne-a venit subiectul mai uşor dupa vreo 20 de minute pe care ar fi trebuit să ni le adauge la timp.
Aşa ca o ultimă idee, cei care au plecat la ICHB nu au făcut mare lucru, ceea ce înseamnă că Vianu rullez ;)

2 comentarii:

Anonim spunea...

si eu am avut vreo 6 de la mine din cls,dar nu s-au calificat mai departe

Anonim spunea...

dar vai, David, nu stiu daca ma mai tii minte. oricum, mi-ai dat odata mail ca daca vreau sa-ti spun ceva, sa-ti trimit mail, nu comentarii pe blog.
imi pare rau ca nu ti-am raspuns. mi-a fost lene. inca imi e.
da' azi am avut.. "ocazia" sa te vad. am stat o zi in Vianu' siii, spre fericirea mea, te-am zarit, pe undeva pe la biblioteca? daca tu mai erai cu inca 3 tipi.

si ce voiam sa-ti spun, cu ocazia acestui minunat comentariu: ma, cum naibii sa spun, comentariile sunt pentru a comenta. daca nu vrei sa-ti spuna lumea, fie de bine, fie de rau, pai da click pe chestiuta aia unde nu accepti comentarii si gata, boss!
damn it.