miercuri, 13 ianuarie 2010

Sfârşit de semestru

Poate pare ciudat, dar pentru mine semestrul s-a terminat. De ce? Simplu, săptămâna asta e olimpiada la fizică, aşa că în zilele care au mai rămas stau acasă, iar săptămâna viitoare am olimpiada la psihologie, deci înca o zi de stat acasă.
Era sa uit, am dat teza la mate. Având în vedere că la clasa de lângă notele au variat între 0 si 7,5, nu mă aştept să iau mai mult de 4 sau 5 (până la urmă am luat 4.5, exact cât am estimat). Oricum, cu teza aceasta practic am terminat de dat toate lucrările importante din semestru.
Am reusit să fac şi câteva fotografii, dar din păcate nu prea multe, deoarece am rămas fara baterie, însă cu prima ocazie voi face şi altele şi atunci le voi publica pe toate.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Chiar daca mai sunt 2 saptamani,mie mi se pare nesfarsit.Clasa a 9a,zile lungi...si sa nu mai zic de orele monotone.Succes la olimpiade!

David Iancu spunea...

Pana la urma, liceul este una din cele mai frumoase perioade ale vietii, peste cativa ani o sa iti para rau inclusiv de orele plictisitoare...

Anonim spunea...

Sunt convinsa de asta.Nici n-as vrea sa se termine,dar probabil mi se trage de la iarna.:P

Mela spunea...

ce ai faqt la olimp d fizica? eu am luat 7 pct amarate...am avut nijte supraveghetoare nebune care ne mutau intr o veselie...sa nu fim doi d la vianu in acc bank, in cruce, in triunghi, in patrat...dupa ele ar fii trebuit sa fie cate unul intro cls...

David Iancu spunea...

Si la noi a fost la fel.. Am incercat sa le explic ca dupa un calcul simplu se observa ca suntem prea multi de la Vianu, dar nu m-au crezut pana nu au vazut cu ochii lor.
Eu am luat vreo 12... Oricum, Vianu e majoritar la toate olimpiadele :>