joi, 17 iunie 2010

A apărut ierarhia pe Bucureşti

Ieri a apărut ierarhia pe Bucureşti, aşa că am putut remarca nişte detalii interesante. Au fost foarte mulţi cu medii extrem de mari, cu 9.90 erai undeva în jurul locului 100, dar mediile scad mai repede decât anul trecut, adică anul trecut cu 9.75 erai cam pe 280, acum eşti pe 400, cu 9.55 erai pe 850, acum pe 950, însă pe undeva pe la 9.30 poziţia ajunge sa fie aceeaşi, adică dacă proporţia celor care dau la Vianu ar fi aceeaşi, am avea fix aceeasi medie ca anul trecut (9.31); iar daca ne uitam la medii mai mici, cu 8.00 esti cu 1000 de pozitii mai in fata decat anul trecut, şi ţinând cont că anul acesta au fost mai mulţi candidaţi, cu vreo 1000 în plus, mediile mai degrabă au scăzut decât sa crească. Ce mi s-a părut extraordinar este că Şcoala cu Clasele I-VIII nr. 11, care este lângă Vianu, pe Kiseleff, a rupt absolut tot anul ăsta, inclusiv Vianu, şc. 79, şc. 56. Au avut 20 de persoane peste 9.90, dintre care unul a avut chiar 10, peste 50 cu 9.50, având în vedere că sunt doar 74 în toata şcoala. Este de departe cea mai bună şcoală generală din Bucureşti anul acesta. Eu sper ca fiind lângă Vianu, majoritatea să dea aici, caz în care am avea clar cea mai mare medie de intrare:)) .Oricum, succes la admitere, şi sfatul meu este ca oricine are media peste 9.20 (mai putin sigur nu o sa fie) să treacă Vianu prima opţiune, cine ştie, poate intraţi, deşi eu sper ca media să fie undeva pe la 9.40 anul acesta.

2 comentarii:

alien spunea...

sper ca anul asta sa ajunga media de intrare la Vianu in jur de 9.50. macar 9.40 XD

David Iancu spunea...

M-am uitat acum si am vazut ca anul asta nu avem locuri pentru ciori, deci media o sa fie mai mica, e ca si cum am avea 8 clase si jumatate:))