marți, 14 septembrie 2010

Din nou la scoala

Am revenit din nou pe coridoarele liceului.In primul rand, invat de dimineata. Si momentan este groaznic. Nu ma pot obisnui sa ma trezesc la ora 6. Astazi am reusit sa ma trezesc la 6:50 in conditiile in care la 7:30 incep, si fac 40 de minute pana la scoala; in 5-6 minute eram deja afara. Ieri a fost prima zi de scoala, si a inceput cu o veste proasta: ministrul s-a gandit sa avem ore si in prima zi. Evident ca nu s-a facut nicio ora, dar ideea a speriat mai ales pe cei de clasa a 9-a, care au ramas pana la 7:30. Noi nu am stat decat sa vorbim cu profa' de engleza vreo 10 minute si dupa am plecat, desi mai aveam o ora cu ea. Din cauza ca avem acum doua clase de a 5-a care invata dimineata, invat acum in laboratorul de fizica, ceea ce e bine daca ma gandesc ca stam 3 in banca, desi ma face sa ma gandesc la liceele mai slabe, unde laboratoarele sunt toate in sali de clasa. A venit si ministrul, insotit de foarte multi ziaristi, ne-a spus cateva cuvinte si a plecat, iar la inceput a dat mana cu cativa elevi; teoretic ar trebui sa fiu onorat ca m-am numarat printre ei... Am cunoscut si niste boboci, majoritatea pareau in regula, desi parca nu mai sunt atatia metalisti ca in alti ani; eu cel putin am gasit unul singur care era mai convins; din fericire sunt destui care asculta rock si metal, dar am gasit si unul care arata a manelist... poate a fost doar o impresie.
Acum, pe scurt, legat de scoala. Domnu' Sever ne-a lasat... A zis ceva de genul: ehipa era buna, dar nu erau rezultate; in concluzie trebuie schimbat antrenorul :)). Am auzit ca noul profesor e destul de rau; vad maine care este adevarul. La engleza cred ca o sa am o viata usoara, ca si pana acum, desi nu mai fac cu aceeasi profesoara. Cred insa ca va trebui sa vin la ora de sport de acum incolo, din cate am auzit. A, si o veste buna, s-a reintors domna Manz, deci o sa fie mai usor la franceza de acum, si probabil o sa si invat cate ceva.

Niciun comentariu: