joi, 22 decembrie 2011

Gata ultimul semestru 1...

Mă uit în spate cu câteva secunde, şi sunt înapoi în prima săptămână de şcoală. Ce s-a întâmplat în secundele astea? Nu îmi pot da seama... Cel puţin anul acesta am un motiv pentru care mi se pare că a trecut semestrul aşa de repede: semestrul acesta a fost cel mai scurt din ultimii ani, având doar 15 săptămâni. Cu toate astea, timpul interior, de care vorbea Bergson, devine din ce în ce mai distanţat de timpul obiectiv, şi am şi o teorie pentru asta, cu cât avansăm ca vârstă, în timp, cu atât acelaşi număr de zile sau săptămâni ni se pare mai mic, pentru că în raport cu vârsta trăită până atunci reprezintă din ce în ce mai puţin.Pentru mine, acum, un an reprezintă, totuşi, o durată destul de mare, dar faţă de acum câţiva ani a scăzut semnificativ timpul interior corespunzător acestei durate. Iar când mă uit în spate, la anii de liceu, îmi dau seama că totul a durat atât de puţin, şi nu am profitat la maxim de această perioadă...
 În fine, mai am un semestru, după bacu', şi după... văd eu ce fac. Vacanţă plăcută.

Niciun comentariu: