vineri, 21 ianuarie 2011

Câteva noutăţi

De curând am auzit că pleacă şi actualul prof de mate, ceea ce e foarte aiurea. Sper doar sa vina un profesor competent, care să nu mă facă să îmi para rău că sunt în clasa asta.
Voiam să povestesc două chestii amuzante, de asta am început acest articol. Eram luni la engleză, şi profa' anunţă că nu pune absenţe ora aceea, la care un coleg: pot să mă duc la cabinet, ma simt rău... Îi dă voie, se duce pe hol, râde, se întoarce înapoi ţinându-se de burtă şi cere bilet de voie să plece acasă, că proful de serviciu e la ore. Întreabă profa: păi şi cum îl cheamă pe profu' de serviciu? La care ăla, nevinovat: păi nu ştiu, X... (X fiind numele profei):)).
A doua fază amuzantă a fost la bio. Dădusem un test, şi nu făcusem de 10, şi nu credeam că iau nici 9, aşa că nu mi-am semnat lucrarea. Aduce profa' testele, şi zice că e şi o lucrare nesemnată, şi întreabă a cui e. Nu răspunde nimeni, la care profa, probabil dându'şi seama că cineva nu vrea să răspundă, spune: e o lucrare de 9. La care eu: cred că e a mea:)).
În fine, mai am de luat o notă la chimie şi am terminat şi cu semestrul ăsta...

Niciun comentariu: