sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Ultimele săptămâni din semestru

Mai sunt vreo 2 săptămâni şi se termină şcoala, aşa că toată lumea trebuie să ia note şi să aducă scutiri. La geografie a trebuit să predau, ca să mai iau o notă, pentru că în teste am făcut foarte prost (am spus despre fiecare dintre ele). După, la biologie am dat un test, şi toţi am crzut că o să fie ca data trecută, când am copiat cu caietul pe masă, aşa că nu am învăţat nimic, dar de data aceasta au stat altfel lucrurile, aşa că notele o să fie, probabil, foarte mici.
Am avut un proiect la mate, în care a trebuit să ne filmăm, şi a fost destul de amuzant, adică am băgat multe faze amuzante, eu vorbeam în timp ce tăiam caşcaval, altul ţinea paharul în mână, şi altele.
O fază amuzantă a fost la română, săptămâna trecută. Întreabă profa: ce basm de Creangă am studiat anul trecut? Şi a numit ea pe cineva, care nu era atent. Ăla stă puţin şi spune: Lăpuşneanul, apoi toată clasa izbucneşte în râs, acoperind un zgomot de palmă care se aude din direcţia celui întrebat. În pauză am aflat că de fapt colegul meu nu era atent, şi i-a suflat cineva prost, şi după şi-a luat o palmă.
În rest, mai trebuie să iau o notă la chimie, o materie la care în continuare nu ştiu nimic, şi probabil, dacă nu chiar sigur, voi termina 12 clase fără să fi reţinut absolut nimic din chimia de liceu.

Niciun comentariu: