miercuri, 5 ianuarie 2011

La mulţi ani, 2011!

A venit anul 2011, şi momentan tot ce pot spune legat de acest an este că e un număar prim, că în rest nu s-a întâmplat nimic până acum. Mi-am dat seama că vremea trece mult prea repede, adică m-am gândit ce s-a întamplat cu timpul care a trecut din septembrie şi până acum, şi sincer m-am speriat, adică nu îmi pot da seama cum s-au dus 4 luni...
În fine, poate anul acesta va fi mai bun şi mai interesant decât celelalte. Deşi nu prea cred, dar ar trebui să avem o doză de optimism. Am uitat să scriu, am auzit la sfârşitul anului trecut ceva ce mi s-a părut foarte urât... am auzit că au fost profesori care au insistat ca elevii să le cumpere anumite cadouri de Crăciun. În primul rând nu este nimeni obligat să cumpere cadouri unui profesor, în al doilea rând asta ar trebui să fie o atenţie pe care elevii să o arate profesorilor, nu un cadou care să coste sute de lei, adică mie mi se pare o manipulare a elevilor, ceea ce nu este normal. În fine, mai bine nu mai comentez.
Azi a fost prima zi de şcoală, şi a fost destul de bine, în sensul că nu am făcut franceză si am putut pleca acasă, mai ales ca eu dormisem o singură oră noaptea.
Poate anul acesta voi scrie mai mult pe blog, mi s-a sugerat să fac asta, doar că nu prea am ce scrie doar despre liceu, aşa să bag chestii foarte plictisitoare nu ar avea niciun sens (nu contest că am băgat, oricum, şi lucruri mai puţin interesante). Eventul o să încerc să mai iau câte o idee interesantă auzită în vreo oră şi să o comentez, nu ştiu. Până una alta, vă urez succes în noul an şi cât mai multe realizări.

Niciun comentariu: