joi, 5 iulie 2012

Bacu'

Super, e 6:30 şi nu mai dorm de o oră şi jumătate, cumva am deschis geamul, şi am deschis şi protecţia pentru ţânţari, din greşeală, aşa că după 2 ore de somn m-am trezit cu vreo 10 ţânţari care îmi bâzâiau la ureche... Gata cu somnul, am deschis calculatorul şi înainte să plec să dau ultima probă o să spun câteva cuvinte despre bac.

La română a fost ok, doar că nu sunt suficient de bun încât să mă pot evalua, mai ales că majoritatea criteriilor sunt subiective. Toţi colegii au zis că au făcut bine şi au fost fericiţi. M-a enervat totuşi că a picat Eminescu, putea să pice Blaga, sau Nichita Stănescu, aşa de Eminescu au auzit toţi ţăranii, speram să fie ceva mai nasol să pice mai mulţi, dar asta e.

La matematică au fost cele mai simple subiecte din ultimii ani, dupa o oră terminasem tot, am mai stat o oră să mă verific şi după am ieşit. Toată lumea a zis că a fost simplu, dar acuma rămâne de văzut cât de bine am redactat, ăsta fiind singurul criteriu după care o să se facă departajarea.

În fine, acum plec să dau proba de info, probabil o să fie destul de uşor, având în vedere cum s-au desfăşurat lucrurile până acum. Am plecat, baftă!

2 comentarii:

mladin.florin spunea...

Felicitari David pentru blog, pentru rezultatul de la "Bac"! Am urmarit in fuga postarile tale in ultimele 2 saptamani, in incercarea de a-mi contura o idee despre atmosfera din Vianu si m-a ajutat mult sa conturam ierarhia optiunilor pentru admiterea de anul acesta pentru fata noastra cea mai mare.Astept si postarea, daca am inteles eu bine, despre atmosfera, profesori...O zi buna! Florin

David Iancu spunea...

Multumesc, o sa fie bomba postul ala =))