luni, 12 septembrie 2011

Ultima prima zi de şcoală

Mda, a venit şi ultima prima zi de şcoală, aşadar este ultimul an în care o să postez pe blog... Nu ştiu ce să mai zic, sper ca de la anul să faceţi voi, cei care sunteţi în Vianu, blogul ăsta, trimiteţi comentarii şi eu le voi publica drept postări. Puteţi spune orice, tot ceea ce vă place sau ceea ce nu vă convine la liceu, iar eu voi publica părerile voastre, astfel încât toţi vor afla ceea ce spuneţi. Aşa ca noutăţi s-a schimbat directorul, acum este domnul profesor Sever Moldoveanu, iar eu voi face chimie cu fosta directoare. Se pare că o să se lipsească mult mai puţin de acum încolo, dar având în vedere că este ultimul an oricum nu voiam să lipsesc, pentru că nu mă voi mai întâlni niciodata cu orele astea, deci mie îmi este indiferent.
Ce e ciudat e că nu îmi pare rău că este ultimul an, vreau să ajung la o nouă etapă şi să trec de bac şi toate celelalte. Succes tuturor în noul an, indiferent în ce liceu sunteţi :)

3 comentarii:

Xammer spunea...

La ce facultate vrei sa dai?

David Iancu spunea...

Poli :))

nena!:X spunea...

Severius Moldoveanu, nu Sever Moldoveanu