vineri, 21 decembrie 2012

Ha, a venit vacanţa

În sfârşit, a venit vacanţa şi pentru mine, deja nu mai suportam să dau teste din câte o sută de pagini, să am teme la care lucrezi între 5 şi 10 ore, sau alte chestii din aceeaşi categorie. La voi oricum, e mult mai bine, că eu încep sesiunea pe 20 ianuarie, deci mai e de muncă semestrul ăsta.. Mai am două teme, un proiect, un test, apoi sesiunea, unde tot ce sper este să intru cu un punctaj suficient de mare din timpul semestrului ca să nu am emoţii, să pot lua oricât acolo. Bine, la programare e obligatoriu să ai jumătate din punctaj şi în sesiune, dar nu e ca şi cum mi-aş face probleme acolo.
Voi ce mai faceţi? Hai că ştiu că sunt mulţi care urmăresc blogul ăsta, are câteva zeci de mii de vizualizări, aşa că acum, că tot mai e puţin şi se termină anul, puteţi să îmi spuneţi impresii legate de blogul ăsta, sau, de ce nu, legate chiar de mine. Nu vă abţineţi de la înjurături, dacă vreţi neapărat, pentru că oricum nu voi publica decât comentariile pozitive, dar cel puţin e bine să ştiu :) Vacanţă plăcută şi la mulţi ani!

2 comentarii:

Natalia spunea...

Dintre toate blogurile pe care le-am citit eu, ăsta imi place cel mai mult, nu numai pentru ca vreau sa ajung la Vianu (sunt clasa a opta), dar, asa, in general... mă rog - blogul asta si student-la-poli.blogspot.ro :)) Să știi că ești talentat :) Cel putin prin grupul meu de prieteni, ai convins multi dintre ei sa dea la Vianu, inclusiv pe mine. Singurul lucru pe care l-as schimba ar fi numele, adica nu „Elev de Tudor Vianu”, ci „funkydvd.blogspot.ro” :)) Mi-am dat seama ca „dvd” vine de la David :) Baftă în continuare în tot ce faci :)

David Iancu spunea...

Multumesc frumos :) Multa bafta in continuare si tie, succes la admitere! Si cand intri in Vianu te astept cu articole, blogul se numeste asa pentru ca oricine din liceu este binevenit sa imi trimita articole :D