duminică, 2 decembrie 2012

M-am întors!

Salutări, profesori care citiţi posturile mele fix în secunda în care apar, vă doresc la mulţi ani şi multă baftă.
M-am gândit să mai postez şi eu ceva pe blogul ăsta, pentru că sigur o să facă foarte multe vizualizări. Ceea ce mi se pare foarte tare. Cu ce aş putea să încep decât cu faptul că îi mulţumesc d-lui profesor Chiteş că ne-a predat mai multă matematică decât trebuia. Deşi mulţi l-au înjurat în timpul anului (eu nu eram printre ăia :)) ) acum la facultate chiar m-au ajutat cunoştinţele respective, când au auzit colegii mei de serii şi spaţii vectoriale se uitau ca proştii la tablă, eu mă uitam la ei şi le ziceam: bă, asta am făcut în liceu ...

Îmi pare rău că nu mai sunt la liceu doar dintr-un singur motiv: sesiunea este în ianuarie, eu în ultima săptămână de şcoală dau trei teste şi mai am şi de făcut o temă mare la engleză, abia aştept să termin, vacanţa nu a părut niciodată aşa de îndepartată. În rest la facultate e mai bine, chiar dacă momentan fac multe materii care nu mă interesează, dar cel puţin există o libertate mult mai mare. Adică poţi face ce vrei, vii când vrei, unde vrei, e responsabilitatea ta, contează doar să ai note de trecere în teste şi examene.

La un moment dat am spus eu de un profesor că este comunist, am înţeles că s-a supărat cam tare, deşi nu avea de ce. Dânsul avea un punct de vedere, nu îţi poţi da cu părerea despre o persoană pe care nu ai avut-o la clasă, ceea ce este total adevărat, nu sunt în măsură să spun cum este, dar nu trebuie să se supere pe mine, trebuie să se supere pe elevii lui, în cel mai rău caz, presupunând că ar trebui să se supere pe cineva. Adică nu ţin minte să fi fost vreunul care să îmi fi zis altceva, toţi îmi ziceau că este cam comunist. Încă ceva, să nu confundăm comunismul în sensul strict cu comunismul în sensul pe care îl dau elevii. Sensul al doilea nu se referă la apartenenţa la o ramură politică, ci la modul de comportare. "Comunist" înseamnă, în limbaj colocvial, persoană care acordă regulilor o importanţă exagerată sau o persoană care face abuz de putere. Nu ar trebui să se supere pe mine, nu fac niciun nume public, eu spun doar ce am auzit de la alţii. Iar până la urmă interesul profilor ar trebui să fie şi ca elevii să aibă o părere bună despre ei. Zic şi eu...

Aşa, am auzit una tare, liceul fostei directoare ar fi de fapt o afacere PDL-PSD, prin care se face spălare de bani sau ceva. Nu ştiu ce să zic, sincer nu mă interesează, dar mi s-a părut amuzant. Chiar dacă este adevărat nu pot decât să îi felicit pentru ingeniozitate. Adică acum se explică de ce taxele sunt de 9000 de euro pe an, aşa pare mai logic.

A, şi mai regret că nu mai am aşa de mult timp liber, în liceu mă duceam să mă distrez la ore, acum efectiv e mult prea epuizant, nu mai am timp de altceva, ajung acasă şi cad în pat pentru că efortul depus la ore este suficient de mare..Voi ce treabă aveţi, vă distraţi :))

A, cică pe 21 murim. Mi-am imaginat un scenariu destul de interesant legat de sfârşitul lumii. Să presupunem, de dragul discuţiei, că ar fi clar sfârţitul lumii pe 21, un asteroid imens loveşte pământul şi nu avem mijloacele necesare pentru a-l distruge în timp util. Ce s-ar întâmpla? Ar fi haos total, oamenii s-ar omorî pe stradă, nu ar mai merge nimeni la servici sau la ore, ar fi oameni beţi şi drogaţi peste tot, sinucideri în masă, chestii de genul ăsta.. Eu chiar nu ştiu ce aş face, probabil aş încerca să îmi petrec timpul cu oameni cu care m-am înţeles bine. Sau nu ştiu :)) Vă las pe voi să vă gândiţi cum aţi reacţiona. :)

Niciun comentariu: