miercuri, 30 mai 2012

O curiozitate

Mă gândeam că dacă tot voi termina în curând de scris pe blogul ăsta (după vine rândul vostru să scrieţi) ar fi interesant să ştiu cine citeşte acest blog. Ce vreau să spun este că am strâns vreo 18.000 de vizualizări de când am blogul, şi la fiecare postare sunt cam 200 de cititori  în ziua în care o pun. Probabil că vi se pare puţin, având în vedere că blogurile cele mai tari au mii de vizualizări zilnic, dar pentru un blog care abordează doar subiecte legate de Vianu şi chestii de liceeni, în general, mi se pare destul de mult. Aşa că dacă vreţi lăsaţi comentarii la postul ăsta, să îmi spuneţi cine sunteţi şi de când urmăriţi acest blog. :)

L.E: 150 de vizualizari, un singur răspuns, biiine, nu vreţi să îmi spuneţi cine sunteţi :))

5 comentarii:

Xammer spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
David Iancu spunea...

Aa deci tu erai :D Multumesc, desi sincer ma indoiesc ca o sa scrie lumea :-?? Anu' asta am castigat iar tabara cu Cangurul, am fost primul care a ratat premiul 1, asa ca merg in Romania, da' tot e ok :)

Unknown spunea...

Buna.Sunt Bianca.Am terminat anul acesta clasa a 9-a in Vianu.Am inceput sa-ti citesc blogul acum un an,cand cautam informatii despre licee pentru ca nu stiam unde sa merg.Blogul tau m-a ajutat in mare parte sa aleg Vianu si acum, dupa un an,stiu ca am facut alegerea cea mai buna.

Sper sa ai succes in continuare si sa continui sa publici articole pe acest blog.

David Iancu spunea...

Mersi :) de la anu' e randul vostru, imi trimiteti mesaje cu ce vreti sa postati si eu bag absolut orice, de la chestii inteligente pana la barfe :))

Unknown spunea...

Buna.
Sunt Andreea.Am terminat anul acesta clasa a IX-a(I) in Vianu(9I-ul a facut orele de romana in clasa voastra:D ).La inceputul clasei a VIII-a cautam informatii despre licee si am gasit blogul tau.Atunci mi-am dat seama ca Vianu este cea mai buna alegere,un liceu unde se poate face performanta.