sâmbătă, 31 octombrie 2009

Activitaţi de rutină

Şi uite că au trecut deja 7 săptămâni din anul şcolar. Aşa, pe nesimţite. Între timp, am mai luat cateva note, am mai dat nişte teste, de, ca la şcoală.
Acum o săptămână m-am dus la ora de informatică la fosta mea clasă (eu aveam oră liberă). Deşi profesoara le este dirigintă, ea a crezut că eu sunt elevul ei, şi chiar m-a supravegheat şi a vrut să vadă ce lucrez.
Engleza este, bineînteles, o oră extrem de plictisitoare,ca întotdeauna.
La matematică aproape că am terminat materia de clasa a 10-a.
Cea mai tare chestie care s-a întamplat de curand este că unul dintre cei mai slabi elev din clasă s-a mutat la clasa de olimpici de la ICHB. S-a rîs cu lacrimi de acest lucru, probabil s-a dus acolo că a luat 2 la română.

3 comentarii:

all3 spunea...

hmm..aproape ca ati terminat materia de a 10a ?!? :D

David Iancu spunea...

Da, azi deja am facut niste chestii de a 11-a:))

all3 spunea...

opa..stai ca ma prinde si eu acum :D
de abia azi am aflat ca dl M.D este cel ce s-a mutat ...din nou....:))) F..I....neah....nu era el de vianu..sau nu..mai bine zis..nu era vianu de el :))