miercuri, 30 ianuarie 2013

Reactii. Barfe.

Ce raspunde o persoana din liceu la postarea anonima scrisa de "Cineva de la a XI-a ":

Imi cer scuze, dar, catalogul electronic nu a fost cumparat din banii liceului, ci din banii elevilor; ni s-a impus sa dam 30 lei(anul trecut, anul acesta am inteles ca ar fi cerut 60 la clasele mai mici) pentru care nu ni s-a dat nici macar un bon o chitanţa nimic , iar daca refuzam (cum am facut) directorul chema părintii la scoala , facand o sedinta pe aceasta tema. Apropo de sedinta, având probleme(f grave chiar) cu un anumit profesor am cerut de n ori sa se faca sedinta sa facem ceva in privinta aceasta; nu s-a putut, dar pentru un nenorocit de catalog electronic imediat.Sa mai zic ca am depus cereri, plângeri tot felul de documente la direcţiune, inspectorat , chiar si minister , iar dupa ,stimabilul dom' director a sunat la minister si a zis ca problema s-a rezolvat , actualmente nerezolvandu-se nimic?
Mi se pare strigător la cer ca directorul sa se uite la unghiile fetelor daca cumva si-au permis sa si le dea cu oja!adica pe bune, altceva mai interesant sau mai productiv nu are ce face?
Concluzia: este minunat ca ducem lipsa de profi buni, ca avem catalog electronic pe care nimeni nu-l foloseşte,ca mai bine faci pe tine decât se duci la baile 'vianiste' , DAR vom avea laborator de robotica! Nu este asa ca simteati lipsa unuia?  


Sunt total de acord cu persoana respectiva... Catalogul ala a fost cea mai mare prostie, am fost singurul din clasa care a avut curajul sa nu dea niciun leu pentru catalog, ghiciti ce: au fost sunatii ambii mei parinti, m-a luat diriginta sa vorbim si chiar si directorul m-a certat si mi-a zis ca "ar trebui sa las ceva pentru elevii care o sa vina". Am lasat blogul asta... cred ca e putin mai bine. Parca vad ca banii aia nici macar nu au fost folositi pentru tablete, nu s-a dat niciun bon, nu ni s-a comunicat pretul tabletelor, dar asta e.

Asa, am auzit ieri o barfa super tare legata de profa de chimie M., de departe cea mai urata profesoara din liceu. Pana acum stiam doar ca pretinde mult prea mult de la elevi pentru un liceu de mate-info, nu un liceu de stiinte, dar acum am aflat ca are un caracter extrem de urat. Mi-a povestit un prieten o faza mai veche. Tocmai isi cumparase un telefon, era in timpul orei de chimie, si la un moment dat profa intreaba "cat mai e din ora"? Tipul, ca tot omu', scoate telefonul sa se uite la ceasIn momentul ala profa ii zice: telefonul pe catedra. Asta, stupefiat: da' am vrut sa ma uit la ceas... Profa: lasa ca stiu ca te jucai toata ora (evident, nu era adevarat). Si ii zice profa: vezi ca nu ti-l mai dau pana la sfarsitul anului (ceea ce e complet ilegal, nimeni nu are voie sa iti confiste bunurile, sunt banii tai, daca regulamentul prevede ca nu e voie cu telefoane si aparatura tehnica ar trebui sa existe un loc unde sa se puna telefoanele, dar nu exista asa cv). Se duce tipu' la cancelarie, asta, nervoasa: sa nu crezi ca iti dau telefonul. Vino maine, poate ma razgandesc. Se duce a doua zi, profa: ce, crezi ca iti dau telefonul? Nici nu ma gandesc. Vino maine, poate mai vedem. Asta se duce si in ziua urmatoare, ferm convins ca o sa isi primeasca telefonul. Intre timp isi anuntase parintii, se duce a doua zi la liceu, ca sa auda cu stupoare ca profa nu vrea sa ii dea telefonul, nici macar dupa doua zile. Se duce tipu' la directoare (pe atunci nu era conducerea actuala), o cheama directoarea pe doamna M. de la ore si evident, asa cum e normal, incepe sa urle la ea si sa ii spuna ca e o bataie de joc ceea ce face. Partea cu adevarat scarboasa e ca a inceput dupa sa minta, sa se lege de comportamentul aluia, sa spuna ca are multe absente... A scos directoarea catalogul din anul precedent, omu' avea trei absente cu totul la chimie. Nu a mai avut ce sa comenteze aia...

Si acum vine intrebarea: inteleg ca doamna M. este deranjata pentru ca a ajuns la un liceu de info unde sunt foarte putini interesati de materia ei, ok, hai, inteleg ca vrea sa chinuiasca elevii, dandu-le probleme de olimpiada la teste, dar de aici si pana a face asemenea abuzuri si a minti fara nicio rusine mi se pare cale lunga..

P.S. VALABIL PENTRU TOATE ARTICOLELE MELE aceste articole nu reprezinta neaparat situatia reala din liceul Vianu, sunt niste glume/ barfe/ pamflete si trebuiesc tratate ca atare. Nu imi asum responsabilitatea pentru continutul lor.

Niciun comentariu: