joi, 16 iulie 2009

Celelalte materii

Deoarece pe mine materiile care mă interesează sunt doar mate,fizică, info şi română, despre celelalte nu voi povesti prea mult, decât probabil nişte întamplări amuzante. Spre deosebire de alte licee, unde te stresează la toate materiile degeaba, la noi profesorii materiilor gen muzică, desen, sport, etc dau media 10 în general, dacă văd ca eşti un elev bun şi arăţi cea mai mică urmă de interes (un referat de pe wiki, etc). Am auzit ca în alte licee (Viteazu de exemplu), profesorii îi pun pe elevi să facă proiecte, eseuri, etc şi la materii nesemnificative. La noi acest lucru nu apare, de aceea recomand cu caldură acest liceu tuturor persoanelor care vor sa aibă parte de o educatie aleasă, putand sa îşi însuşească şi noţiuni de cultură generală (nu ca la ICHB).
Pe scurt, la muzică şi desen este un program lejer, toti elevii au media 10 dacă isi invata o dată pe semestru sau fac nişte referate. La geografie şi istorie profesorii sunt stricţi şi nu dau medii mari daca nu şti. La engleză se pune baza pe comunicare orală (eu cum nu sunt bun la engleză....). La franceză am picat cu doamna Manz, şi desi nu ştiam deloc franceza, am ajuns sa ştiu cate ceva (toti elevii au luat media 10). Însă există şi profesori exigenti de franceză... La biologie este de ajuns sa înveţi de câteva ori pe an, la chimie depinde pe cine ai ca profesor, eu am picat cu doamna Dinu, am invăţat chimie şi am luat şi note mari, iar cine a vrut a putut face performantp. La sport în general se dau note mari, daca vi la ore în echipament. La TIC in general ne jucăm pe calculator, deşi in semestrul 2 am facut nişte notiuni elementare de HTML. La religie am picat cu un profesor foarte "convins" de materie, iar noi vianiştii nefiind prea duşi la biserică, a trebuit sa îl ascultăm şi să ne învaţăm la teste, sau să învaţăm psalmi, crezul, etc. Ora de logică am lăsat-o la urmă, deoarece a fost ora mea preferata. Am facut cu domnul profesor Pavel Grigore, care este un om extraordinar. Auzisem că nu s-ar mai face logica anul acesta, dar sper să nu fie adevarat, ar fi o tragedie. La purtare nu trebuie să va faceti griji, nu face nimeni crima de om pentru câteva absenţe, dar totuşi nu trebuie exagerat.

Niciun comentariu: