luni, 20 iulie 2009

Poiana Pinului

În perioada 7-16 iulie am fost în tabîra Cangurul de la Poiana Pinului. A fost o tabară foarte frumoasă, de fapt, cea mai tare tabară in care am fost până acum. S-au desfăşurat activităţi specifice acolo, gen jucat carţi, plimbat prin pădure, etc, dar au fost si altele mai interesante: am dormit prin tobogane, prin cort, am stat treji sub 4 ore pe noapte. M-am întâlnit cu foşti colegi, pe care i-am cunoscut ân alte tabere. Am jucat mult whist, adevăr sau ce-ai face dacă, ba chiar şi un joc propriu mie, "interpretat cuvinte"(cine a fost ştie). În orice caz, chiar dacă nu au fost nişte condiţii aşa bune, tabşra a fost genialş, şi sper să mă întorc la anul care vine. Cum cu aceasta postare am ajuns în sfarşit în prezent, de acum voi publica totul in timp real, tot ce se întampla prin Vianu, atmosfera, etc, aşa că fiţi pe fază.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Intr`adevar .. tabara a fost geniala .. abia astept baraju de la anu sa vedem poate castig iar :-J
Bafta :-bd
( ionut @ shoimu 7 ~ tur 1 whist :) )

David Iancu spunea...

Da sa sti, a fost super tare, sper sa ne vedem din nou.