vineri, 17 iulie 2009

Scopul acestui blog

Poate vă întrebaţi ce rost are acest blog, sau dacaă sunt platit să fac reclamă liceului. Ei bine, nu sunt plătit, şi voi spune şi motivul pentru care am făcut blogul. Am observat că există foarte mulţi elevi buni care deşi sunt înclinaţi spre educaţie, nu aleg acest liceu, din motive care nu sunt hotărâtoare, cum ar fi: distanţa (ei şi? eu fac aproape 1 ora până la liceu şi am colegi care fac mai mult), frica ( nu trebuie să vă faceti griji, medii mai mari ca noi nu are nimeni, profesorii sunt exigenti, dar nu dau note rele, iar cei care dau sunt foarte puţini), vorbele spuse de altii că aici sunt "tocilari" (e aiurea! nişte răutati spuse ori de elevi prea proşti ca să vadă ca nu au treabă cu şcoala, ori de unii care au ajuns la un liceu bun, dar sever, şi sunt invidioşi ca aici sunt note mari, de exemplu Viteazu), colectivul (nici nu mai e nevoie să spun că nu e aşa), informatica (nu e nevoie de nicio cunoştinţă de info), frica de olimpici (şi dacă nu eşti olimpic vei avea posibilitatea să te afirmi, nu ascultaţi gurile rele), sau alte motive mai puţin menţionate. Aşa că în loc să aleagă acest liceu, unde totul este OK, se duc ori în licee foarte severe, ori în licee cu multe fiţe, ori în licee de care este doar numele (aici chiar mă simt nevoit să amintesc liceul Lazăr, de restul vă prindeţi voi). În acest fel, anul acesta media de intrare a fost doar 9,31, faţă de Sava (9,42), si cei de la Mihai Viteazu (9,33). În rest, uitându-ne la număr, celelalte licee au fost sub noi. Aşa că m-am hotărât să îndrept atenţia elevilor asupra avantajelor de a fi vianist, şi sper ca blogul să fie de folos multor oameni. Dacă citiţi blogul şi cunoaşteţi oameni care au nevoie de el, recomandaţi-l cu căldură.
Şi încă ceva. Probabil că pentru cei care sunt deja la Vianu blogul pare puţin ridicol, deoarece povesteşte nişte chestii foarte obişnuite, nu are sens să îl citiţi decât dacă vreţi să aflaţi cam cum e în Vianu.

Niciun comentariu: