luni, 6 iulie 2009

Înainte de toate

Salut! Mă numesc Iancu David Traian, şi aşa cum puteţi observa, sunt elev la C.N. de Informatică "Tudor Vianu" din Bucureşti. Am hotărât că este bine să încep un blog despre viaţa elevilor de la noi din liceu, deoarece majoritatea au o părere greşită despre liceul acesta, crezând că aici nu vin decat elevi "tocilari", că este un regim sever, etc, etc, iar partea cea mai proastă este că până si elevilor buni le este frica de acest liceu, aşa că anul acesta nu am avut o medie de intrare strălucită: 9,31... Acum un an, când am intrat eu, media de intrare a fost 9,17, o medie cu mult sub asteptările liceului nostru, mai ales că în anul precedent media a fost 9,51. Sper că prin acest blog voi reuşi sp atrag atenţia elevilor talentaţi să vină aici, deoarece alegere mai bună nu se poate face.

Niciun comentariu: