vineri, 17 iulie 2009

Clasa de olimpici?

Deşi la începutul semestrului am crezut că voi avea parte de o pregătire pentru olimpiadă foarte ridicata, mi-am dat seama că nu se poate face performanţă într-o clasa cu elevi buni, dar nu extraordinari, deoarece elevii nu vor înţelege. Dar ce sa vă mai aburesc, vă zic direct că nu am fost mulţumit de matematică, iar la info nu făcusem decat materia de a 9-a, nu şi mai departe. Aşa ca doamna Manz m-a sfătuit să mă mut la clasa de olimpici, unde puteam avea parte de o pregătire superioară. În urma unei dileme, în care nu ştiam ce să aleg, deoarece îmi venea greu să mă despart de colegi, am ales să mă mut, deoarece m-am gândit că pe vechii colegi îi voi vedea oricum în fiecare zi, iar acolo îmi voi găsi prieteni oricum (ceea ce s-a şi âîntamplat, nu există persoane cu care să mă fi certat). Deşi toţi profesorii m-au avertizat că nu voi mai avea o clasa aşa unita, la începutul semestrului 2 am paşit pragul clasei de olimpici, fiind elev al acesteia. Oricum,se poate face performanţă şi la alte clase, mergând la cercurile profesorilor, care primesc pe oricine, nu ca la ICHB.

Niciun comentariu: