marți, 28 iulie 2009

Ora de logică

Mi-am adus aminte de ora de logică. Probabil una din cele mai bune ore din toate. La început, în prima lecţie, a venit aşa suparat că nu i-am raspuns la salut, ne-a zis că el ne sfătuieşte să renunţăm la liceu, ca există lucruri mai simple, cum ar fi la shaworma. Apoi s-a luat de o fată ca a raspuns "prezent" în loc de "prezentă" şi a intrebat-o dacă are alte orientări. La început am crezut că o fi vreun nebun, dar dupa aceea ne-am dat seama ca este un om genial de-a dreptul. În lectiile următoare a început să glumească, ţinea ora mai degrabă ca un curs de facultate, în orice caz, prin glume şi exemple amuzante (stomacul tău zice:nu,nu, te rog, nu-mi da alcool, te rog, dar tu:ba da!) a reuşit să ne facă să inţelegem logica din mers. Eu incă mai ştiu cele 4 principii ale logicii, silogismul, şi altele, cam toata materia. Făcând vreo 2 facultăţi, inclusiv psihologia, a reuşit să ne inveţe într-un mod amuzant toata materia. Aşsadar, multe multumiri la dom' profesor Pavel Grigore şi abia aştept să studiez filozofia cu dansul (mai tarziu am aflat că a plecat din liceu, foarte rău pentru elevi, sper că acum îi merge mai bine).

Un comentariu:

Anonim spunea...

Şi proful meu de logică a fost unul genial. Mă bucur să aud că mai e cineva care a adorat ora de logică. La mine toţi colegii când auzeau de ora de logică scoteau un "bleaaaaaaah".