joi, 16 iulie 2009

Cum m-am hotărât pentru Vianu

Când eram în generală, nu am ştiut de acest liceu, deoarece aş fi venit într-a 5-a aici. Am aflat doar într-a 5-a, când am constatat cu stupoare câ toţi elevii peste mine de la olimpiada la mate sunt de la Vianu, aşa că dintr-a 5-a mi-am dorit să ajung aici. Cand am ajuns într-a 8-a, m-am speriat că nu intru, deoarece aveam media 9,75, iar toată lumea credea că media va fi pe undeva pe la 9,70. Deşi am avut şi o perioadă când am crezut că nu intru şi mă gândeam să merg la liceul de muzică (pentru ca muzica este mare mea pasiune, mai mare decat informatica şi matematica), până la urmă am reuşit să intru, spre marea mea satisfacţie.

2 comentarii:

Kido_O_3D spunea...

Salut! Imi place foarte mult blogul tau!
Am si eu o problema. Am vazut ca recomanzi liceul tuturor, deci sper sa ma poti ajuta si pe mine!
Sunt clasa a VIII-a la Titulescu. Pana acum am avut doar medii de 10 si inca din clasa a V-a si am participat la olimpiade de matematica, fizica, chimie, biologie si limba romana. Imi doresc foarte mult sa intru la acest liceu, dar am inca cateva nelamuriri si speram sa-mi raspunzi la cateva dintre ele.
-Desi particip la olimpiade nu vreau sa intru in clasa de olimpici. Le este permis elevilor din celelalte clase sa participe la olimpiade?
-Am vazut pe multe forumuri elevi din Vianu care spuneau ca daca nu esti la clasa de olimpici "nu poti sa te afirmi". Este adevarat?
-Care este atmosfera generala? Elevii se ajuta intre ei in general sau este o competitie?
-Cate ore si cat interes le este alocat materiilor ce tin mai mult de profilul uman? Ma intereseaza in special limba romana, istoria, engleza, biologia si franceza.
-Eu nu am facut info pana acum, dar am auzit ca in Vianu se face inca din clasa a VIII-a. Am vazut ca si tu ai fost in aceeasi situatie. Este greu sa recuperezi informatiile pe care ceilalti le cunosc in prealabil din clasele mai mici?
-Cate ore aloca in medie un Vianist obisnuit studiului?
Multumesc anticipat si mult respect, blogul tau m-a ajutat mult in a face o decizie importanta.

David Iancu spunea...

Salut! Îmi pare rău că răspund aşa târziu, nu am mai intrat pe blog de ceva timp.
1. Evident că poţi participa la olimpiade şi dacă eşti la alte clase.
2. La clasele de olimpici sunt profi mai buni, plus că e altă atmosferă, ai competiţie mult mai mare, aşa că eu te-aş sfătui să mergi aici, dar nu înseamnă că nu te poţi remarca şi fiind la altă clasă.
3. Depinde de clasă, noi de exemplu ne ajutăm, chiar dacă suntem într-o oarecare competiţie.
4. Romnâna se face foarte bine, şi la istorie înveţi dacă vrei. La limbi nu te omoară nimeni, dar poţi învăţa dacă vrei. Şi biologia nu este materie de uman.:p
5. În vianu se face info dintr-a 5-a, dar nu este greu să recuperezi.
6. În general între 0 şi 1 pe zi, (cel puţin dacă nu eşti a 12-a şi nu te pregăteşti pt bac), dar sunt şi unii care lucrează absolut tot timpul.
Mulţumesc pentru comentariu :)