luni, 27 iulie 2009

Real sau uman?

Una dintre dilemele elevilor este profilul pe care vor să-l urmeze. În privinţa asta, poziţia mea e clară: nu mergeţi la uman! La real oricum se face şi romana şi engleza, dar la uman nu se face mai nimic în afară de acestea două! Am destui prieteni care s-au dus la uman şi au regretat cş au facut-o, dar cunosc ţi persoane care s-au dus la real, deşi nu erau straluciţi la materiile reale, doar pentru ca ştiau cş la uman nu se face nimic, şi nu au regretat. Până şi la Sava clasa de uman este cea mai slabă. Deci, mergeţi la real!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Vai! Eşti în Sava? Şi nu ai făcut logică cu Săndoiu?

Şi eu am făcut umanul şi da, în afară de română şi încă o materie nu se făcea nimica. Însă n-am regretat, am avut o tonă de timp liber cu care am putut face ce am vrut eu: cursuri de franceză, curs foto, ieşiri la mare, plimbări prin oraş etc.

David Iancu spunea...

Nu sunt in Sava, doar am mentionat ca acolo clasa de uman e cea mai slaba (stiu din surse sigure).

Anonim spunea...

Am înţeles.
Şi eu ştiu pe cineva din Sava de la uman şi cam aceleaşi chestii le-am auzit.