vineri, 17 iulie 2009

Impresii din anul care a trecut

Primul meu an la Vianu... Se pare că a mai trecut un an, înainte de a-mi da seama. Ca rezultate nu am fost excepţional, am participat la 3 municipii,am luat un premiu 1 la un concurs de info, premiul 2 la Cangurul, participare la faza naţionala a concursului "Arhimede" şi am avut media generală 9,82. La Vianu, orice persoană poate fi mulţumită, îndeplinind condiţia să fie de treabă, prietenos, fară fiţe, fără să asculte manele. Pentru cei care nu au intrat la liceu, dar sunt înclinaţi spre educaţie şi au note mari, indiferent de profil, le recomand liceul Tudor Vianu, unde şi la materiile de uman se poate face performanţă. O colegă din altă clasă a ajuns la naţională la română, deci cred că asta spune totul. Cine vrea sa înveţe într-un colectiv bun şi să se şi simtă bine în acelaşi timp, trebuie neapărat să aleagă acest liceu. Cercurile au fost de asemenea o parte frumoasă, cu ajutorul lor reuşind să înţeleg bine materia. Veniţi la Vianu şi nu veţi mai putea să vă despărţiţi de el.

Niciun comentariu: